Laatujärjestelmät
Laatujärjestelmän avulla yritys varmistaa, että sen toiminta on kyseeseen tulevan regulaation vaatimusten mukaista. Laatujärjestelmän perimmäinen tavoite on varmistaa yrityksen palvelun ja tuotteen turvallisuus, toimivuus ja soveltuvuus nimenomaiseen tarkoitukseensa.
TAKSO voi luoda yritykselle täysin uuden, räätälöidyn ja regulaatiovaatimukset täyttävän toimintajärjestelmän. Laatujärjestelmä koostuu laatukäsikirjasta, joka sisältää yrityksen prosessien kuvaukset, sekä sitä täydentävistä työohjeista, dokumenttipohjista ja rekistereistä.
Yhdessä asiakkaan kanssa voimme luoda laatujärjestelmän ja sen prosessit, jotka ovat asianomaisten direktiivien vaatimusten mukaisia. Jo olemassa olevaa laatujärjestelmää voimme kehittää ja ylläpitää viimeisten regulatiivisten mukaisena.
TAKSOn palvelut:
- Uuden laatujärjestelmän luominen prosesseineen
- Laatujärjestelmän kehittäminen
- Laatukäsikirjan päivitys
- Prosessimuutokset ja -täydennykset
- Työohjeet, dokumenttipohjat ja rekisterit
- Uusimpien regulatiivisten vaatimusten lisäys
- Laatujärjestelmän koulutus
- Yleisperehdytys
- Syvällinen perehdytys erityisosa-alueisiin
- Yksilö-/ryhmäkoulutukset
- Laatujärjestelmien auditointipalvelut
TAKSOn kokemus laatujärjestelmäprosesseista tuo lisäarvoa sekä start-up-yrityksille että globaaleille jättiläisille.
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.lisää asiantuntijaltamme!